Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové koncepce rozvoje obce/regionu
Burgárová, Zuzana ; Frycová, Andrea (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsáno obecní zřízení v České republice, systém územního plánování na úrovni obcí, disparity jednotlivých regionů, rozvojové možnosti obcí, tvorba a užití obecního rozpočtu a možnosti obecního rozvoje. Dále je v teoretické části popsán marketing obcí a jednotlivé analýzy použité v praktické části. Cílem práce je za pomocí marketingových analýz zjistit současnou situaci města Příbor, analyzovat jeho silné a slabé stránky a zároveň určit hrozby a příležitosti do blízké budoucnosti. Na základě těchto výsledků pak navrhnout možná řešení pro další rozvoj města.
Sociální sítě a jejich význam pro městský marketing
Čechová, Alena ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá fenoménem sociálních sítí a jejich možném využití v komunikační politice měst a obcí s konkrétní aplikací na město Plzeň. Práce se zaměřuje na specifika veřejné správy a vhodný způsob využití běžných nástrojů marketingu. Práce zkoumá aktuální stav komunikace města Plzeň. Dotazníkovým šetřením a metodou rozhovoru diplomová práce zjišťuje pohled laické veřejnosti a odborníků na užívání sociálních sítí veřejným sektorem. Průzkumem dobrých praktik tuzemských i zahraničních měst a obcí předpokládá podněty pro zlepšení nynějšího stavu užívání sociálních sítí. Cílem práce je návrh opatření pro zefektivnění komunikace a eliminaci rizik spojených s komunikací města Plzeň na sociálních sítích.
Marketingové koncepce rozvoje obce/regionu
Burgárová, Zuzana ; Frycová, Andrea (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsáno obecní zřízení v České republice, systém územního plánování na úrovni obcí, disparity jednotlivých regionů, rozvojové možnosti obcí, tvorba a užití obecního rozpočtu a možnosti obecního rozvoje. Dále je v teoretické části popsán marketing obcí a jednotlivé analýzy použité v praktické části. Cílem práce je za pomocí marketingových analýz zjistit současnou situaci města Příbor, analyzovat jeho silné a slabé stránky a zároveň určit hrozby a příležitosti do blízké budoucnosti. Na základě těchto výsledků pak navrhnout možná řešení pro další rozvoj města.
Městské karty jako nástroj veřejné správy a politiky cestovního ruchu
Škardová, Lucie ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá městskými kartami. Zkoumá dva druhy těchto karet -- městské karty pro rezidenty, které slouží jako nástroj veřejné správy, a městské karty pro turisty, jež fungují jako nástroj politiky cestovního ruchu. V posledních letech lze pozorovat vzrůstající poptávku po těchto kartách, zejména po turistických a zážitkových. Práce se zabývá jejich deskripcí a využitím. Práce se věnuje také konkrétnímu příkladu zážitkové a turistické karty Taborcard. Popisuje její vznik a fungování.
Zhodnocení komunikačních cest města Jindřichův Hradec
Kohoutová, Kateřina ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Bakalářská práce zkoumá komunikační cesty města Jindřichův Hradec a zhodnocuje jejich kvalitu z pohledu běžných občanů. Ukazuje funkčnost komunikačního mixu města, kterým jsou občané informování o všech místních záležitostech. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje pravdivou účinnost komunikace u jednotlivých skupin obyvatel města. V případě nalezení komunikačních bariér se zaměřuje na návrhy změn či nových forem komunikace, které by mohly zlepšit současný stav komunikačních cest města Jindřichův Hradec.
Městský marketing v praxi
Vlachová, Jana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce analyzuje současně používané nástroje marketingového komunikačního mixu města Pelhřimova. Tyto nástroje hodnotí z pohledu informování a zapojování občanů do rozhodovacího procesu veřejné správy. Dotazníkovým šetřením diplomové práce zkoumá účinnost marketingových nástrojů a jejich dopad na cílové skupiny obyvatel města. Zároveň identifikuje možné komunikační bariéry a shromažďuje návrhy na nové formy komunikace. Na základě syntézy zjištěných skutečností předpokládá opatření pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace města Pelhřimova.
Úloha marketingu v rozvoji obcí Křivoklátska
Malátová, Aneta ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce pojednává o významu marketingu obcí při rozvoji daného území. V současné době představitelé obcí podceňují význam marketingu obcí a zaměňují termín marketing obcí za pouhou propagaci území. Marketing obcí není jen propagace a komunikace, ale je to komplexní nástroj vedení obce. Diplomová práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá definicí marketingu obcí, vymezením marketingu obcí a nástroji. Pro správné využívání marketingu obcí je nezbytné poznat také jeho proces, produkty a přístupy. Praktická část obsahuje analýzu přírodního a socioekonomického prostředí Křivoklátska, bariéry a tendence rozvoje marketingu obce. Poznání prostředí dané obce je nezbytné pro tvorbu kvalitní marketingové strategie, která by měla být součástí každého strategického plánu rozvoje území.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.